Dag 7 - Reisverslag uit Dambach-la-Ville, Frankrijk van Frank kuiper - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Dambach-la-Ville, Frankrijk van Frank kuiper - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Frank Kuiper

Blijf op de hoogte en volg Frank

21 Oktober 2016 | Frankrijk, Dambach-la-Ville

21 okt 2016
Vandaag was het de laatste dag voor mij om te werken, want rond 5 uur zouden m'n moeder en m'n opa komen. Het begon weer vroeg om 8 uur en ik ging weer met de druiven pluk ploeg mee. Na ongeveer 4 uur hadden we weer 10 van die grote gele bakken vol op de wagen staan. We waren klaar voor de ochtend en het was rijd voor lunch. Na de lunch zijn we weer naar een ander deel van de wijngaard gegaan om daar weer druiven te plukken. We werkten erg snel en waren dus vroeg klaar met plukken. Toen we weer op het terrein kwamen, stonden m'n opa en m'n moeder al op mij te wachten. 's Avonds zijn wr naar een restaurant gegaan en hebben we erg lekker gegeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Dambach-la-Ville

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2016

Dag 9

22 Oktober 2016

Dag 8

21 Oktober 2016

Dag 7

20 Oktober 2016

Dag 6

19 Oktober 2016

Dag 5
Frank

Actief sinds 12 Okt. 2016
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 3472

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: