Dag 4 - Reisverslag uit Dambach-la-Ville, Frankrijk van Frank kuiper - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Dambach-la-Ville, Frankrijk van Frank kuiper - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Frank Kuiper

Blijf op de hoogte en volg Frank

18 Oktober 2016 | Frankrijk, Dambach-la-Ville

18 okt 2016
Vanochtend ben ik met een sightseeing treintje door het stadje Dambach la Ville geweest. Er werd vanalles verteld over de regio de wijn die er gemaakt wordt en de geschiedenis van het dorp. Aan het einde van de tour gingen we ergens naar binnen om wat wijn te proeven. Erg leuk om is te proeven, maar doe mij maar een biertje! Na de tocht heb ik lekker geluncht. Na de lunch ben ik meegegaan naar een van de gebouwen van het bedrijf. Ik ging mee helpen bij het distributie gedeelte, waar alle orders worden klaar gezet. De flessen kregen een etiket opgeplakt en werden in dozen gestopt. Ik denk dat ik vanmiddag wel tweeduizend flessen in mn hand heb gehad. Om 5 uur zat de dag erop, en heb ik thuis wat genikts.

• 19 Oktober 2016 - 13:09

Liesbeth:

Hi Frank,

Wat een ontzettend leuk dag tot dag verslag! Je maakt wat mee. Leuk dat je zo het wijn proces van nabij meemaakt en ook couleur locale opsnuift/ervaart!

Ik zie uit naar de volgende dag ;-)

Groet, vanuit een zeer herfstig Den Haag, Liesbeth

• 19 Oktober 2016 - 19:30

OPa En Moemoe:

Dag Frank,
    We hebben samen je verslag gelezen en zouden wel graag even meegenieten van alle leuke dingen die je daar doet. Maar het plukken en het werken wordt ons toch een beetje te veel werk. Dus blijf jij nu je best doen zoals we uit je verslag vernemen, dan blijven we je graag volgen. Lieve groeten uit Middelburg.